Anbefalte innlegg

Er det magnetventilen det er noe galt med, eller er det for hard wastegate fjær som fører til feilkoden "maximum boost pressure exceeded" med følgen at bilen kutter helt plutselig. Når jeg begynner å nærme meg 1 bar i trykk, så blir det stopp, MTM 303 chip, 3 bar map, RS2 turbo, hardere wg fjær. Tips?

 

EDIT:

 

 

Etter å ha slettet feilkoden, ble det iallefall bedre, men kjenner det rykker til litt når nåla passere 1.5bar og nærmer seg 2...Det skal vel ikke være så mye trykk? Full gass i 3.gir så peker nåla mot 2 bar ganske kjapt, men bilen begynner ikke å røre spesielt på seg før trykket faller litt igjen ned mot 1.5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mystisk, tipper du enten har mye mer ladetrykk eller at det er noe annet feil.

 

MTM303 chip m/3bar MAP, gir over 1,5bar ladetrykk i mellomregisteret med en K24 turbo.

K24'n bygger opp trykket raskere til 1bar, enn en RS2 turbo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.