#26 Skrevet April 22, 2007 hmm, oki.. merker ingen ting forskjell om motoren er i gang når jeg fyller skal sikkert være slik!! 1.8T Spessial ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 24, 2007 Med susing i tanklokk menes det at det dannes vakuum i tanken. Når dette oppstår sliter det mere på bensinpumpa å, på min A4 bråkte pumpa veldig når det ble mye vakuum i tanken. Byttet først kullfilter men hjalp lite. Byttet så denne taktventilen å ble dermed i orden Tror den kostet rundt 1000 ,- lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 2, 2009 Drar opp igjen denne gamle tråden.. Jeg har også denne susinga i tanklokket.. Regner egentlig med at det er det aktive kullfilteret som er tett.. Hvordan kontrollerer en dette? Kan det renses i steden for å bytte det? Eventuelt bare røske ut hele greia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 10, 2009 Drar opp igjen denne gamle tråden.. Jeg har også denne susinga i tanklokket.. Regner egentlig med at det er det aktive kullfilteret som er tett.. Hvordan kontrollerer en dette? Kan det renses i steden for å bytte det? Eventuelt bare røske ut hele greia? Sparker denne opp igjen! Ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 10, 2009 Tror ikke du klarer å rense det på noe vis, men muligens kan det være grus/møkk i noen av tilkoblingene på filteret. Selve kullet inne i filteret klarer du nok ikke å rense. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 12, 2009 Hvis dere har sånn susing i tanklokket er det sannsynligvis enten denne "taktventilen" som har fått det. Hvis den ikke lager lyd i hele tatt er den hvertfall ødelagt. Men den kan også være ødelagt selv om den tikker og slår. Hvis det ikke er ventilen, så er det kullfilteret som rett og slett har gått tett. Det enkleste er å bytte ventilen, da filteret sitter innenfor innerskjermen og greier. Husker ikke prisen på denne. hvis denne takt ventilen er ødelagt. kan det gjøre at den går høyere på tomgang å? eller varierer litt på tomgang.. noen ganger på 1500, 1000 og 900 osv. har også denne susinga i tanklokket. å kan ikke huske denne takt ventilel tikker noe særlig hos meg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 14, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...