#1 Skrevet Februar 24, 2007 Hvor sitter impulsgiveren til turtallet på min aan-motor? Prøver å stabilisere seg, men står å jager opp og ned.. Holder på å kveles med en gang den kommer ned på turtallet. Noen som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2007 Sitter på bak på svinghjulet. Finner den under innsuget. Sitter 2 stk der. Husker ikke helt hvem som var hvem Men jeg tipper heller du har problem med tomgangsmotoren jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2007 har oxo samme problem av å til på min, men skjer bare en skjelden gang. Må bare ruse den opp litt, så kommer den som regel. Men irriterende når det skjer. Tomgangsmotoren? hvor er den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2007 har oxo samme problem av å til på min, men skjer bare en skjelden gang. Må bare ruse den opp litt, så kommer den som regel. Men irriterende når det skjer.Tomgangsmotoren? hvor er den? Går en slange fra den ene siden av gassspjellet og til den andre siden av spjellet. På den slangen sitter den en motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2007 Bytta den idag, og funker bare fint nå Det var den nederste av dem to giverne, den andre har ett ekstra festeøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...