#1 Skrevet Februar 24, 2007 Detta hadde vert no å prøve:tilber: http://video.google.com/videoplay?docid=7644858510921948548&q=Audi+quattro+A2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2007 hmmm... jeg får ikke lyd...? Og det er jo litt viktig her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2007 hmmm... jeg får ikke lyd...? Og det er jo litt viktig her:) Har lyd jeg da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2007 Tamt rå lyd i den bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2007 det der gikk jo helt værst=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2007 Men det var jo folk i løypa også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2007 hmmm... jeg får ikke lyd...? Og det er jo litt viktig her:) Det har du rett i, lyd er viktig her:) Men funket fint hos meg. Helrå bil og lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2007 jeg sier bare FY Faen å rått..................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2007 Rått!!! Nytt innslag på neste års vintertreff? Den som kommer lengst vinner? Har bestandig lyst til å prøve når jeg er ute og kjører og ser ei skiløpye . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2007 F... dette er hinsides:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2007 Tau bak på den bilen så har du en passe vass skiheis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2007 Men det var jo folk i løypa også Samme reagerte jeg på. Tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg kom i godt sig ned kvitfjell bakkene og møtte en Audi over en bakketopp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2007 Visst poenget var å komme lengst mulig opp bakken tror eg han burde prøve med litt mindre gass: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2007 AUDI Gruppe B lyd... :tilber: :tilber: Får jo ståpels å annet av ditta der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 8, 2007 Poenget var visst ikke å komme lengst opp bakken, men gi jornalister en heisatur... Btw, Æ VIL Å leke i akebakken!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 12, 2007 hver vinter er det en offroad klubb i trheim som arrangerer kjøring i vassfjellet alpinsenter. kjøringen foregår i nederste halvdel av sørløypa. kunne dra ut 2. giret på urS4en uten problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 12, 2007 Hørtes ut som en 10vt ? eller er det bare meg ......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 12, 2007 Hørtes ut som en 10vt ? eller er det bare meg ......? er 10vt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2007 BRUTALT ! Rett og slett ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 13, 2007 Denne fortjener å bli bumpet nå som vinteren er annkommet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 13, 2007 Hørtes ut som en 10vt ? eller er det bare meg ......? Stian da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 13, 2007 Noen her som vet hvor mange av disse A2'ene som ble laget og lever enda i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 13, 2007 Noen her som vet hvor mange av disse A2'ene som ble laget og lever enda i dag? Ikke mange som lever i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 13, 2007 Vet om en norsk en, men det er vel en A1 mener jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...