#26 Skrevet November 13, 2007 A2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 13, 2007 A2 Aha: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 13, 2007 Kom over en annen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 13, 2007 Vet om en norsk en, men det er vel en A1 mener jeg: klø : Hvorfor bygger ikke noen A2 "replicaer"? Synes de er vel så råe som S1 og Sport Quattro da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 13, 2007 Hvorfor bygger ikke noen A2 "replicaer"? Synes de er vel så råe som S1 og Sport Quattro da.. Det synes jeg også. Hadde jeg hatt peiling sku jeg jammen meg ha gjordt det:) Var vel A2 som audi hadde mest suksess med i rally også Om jeg ikke husker feil så kjørte vel Stig Blomquist en A2 med understell fra en Sport quattro i et løp: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 13, 2007 Den bakken ligner på den som er i den videoen hvor de tester diverse 4x4-biler for å se om noen av dem klarer å kjøre til toppen. Til slutt er det bare A6 Allroad 2.7t som kommer seg helt opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 13, 2007 Om det var i Alta Badia så kansje ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 13, 2007 Dette er vel en repost? Mener å ha sett denne for lenge siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 13, 2007 Tomas: Stig kjørte med A2 chassis med rally Sport motor / drivverk i Portugal, ene og alene fordi han likte lang-quattro best. (men kontinuerlig evolusjon, så bremser, understell osv er jo mye samme greia på disse bilene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 13, 2007 Tomas: Stig kjørte med A2 chassis med rally Sport motor / drivverk i Portugal, ene og alene fordi han likte lang-quattro best.(men kontinuerlig evolusjon, så bremser, understell osv er jo mye samme greia på disse bilene) Ja det var vel sånn det var. Husket ikke i farta åssen detta var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 15, 2007 sykt:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 22, 2008 tidenes bump, men fikk nå lov å hoste denne direkte på ableitet.no http://www.ableitet.no/files/Audi_Tradition-rally_quattro-skislope.mov Så daaa er det bare å glede seg til vinteren folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...