Anbefalte innlegg

Vet om en norsk en, men det er vel en A1 mener jeg: klø :

 

Hvorfor bygger ikke noen A2 "replicaer"? Synes de er vel så råe som S1 og Sport Quattro da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bygger ikke noen A2 "replicaer"? Synes de er vel så råe som S1 og Sport Quattro da..

 

Det synes jeg også. Hadde jeg hatt peiling sku jeg jammen meg ha gjordt det:)

Var vel A2 som audi hadde mest suksess med i rally også: rock :

Om jeg ikke husker feil så kjørte vel Stig Blomquist en A2 med understell fra en Sport quattro i et løp: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bakken ligner på den som er i den videoen hvor de tester diverse 4x4-biler for å se om noen av dem klarer å kjøre til toppen. Til slutt er det bare A6 Allroad 2.7t som kommer seg helt opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det var i Alta Badia så kansje ja: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en repost?

Mener å ha sett denne for lenge siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomas: Stig kjørte med A2 chassis med rally Sport motor / drivverk i Portugal, ene og alene fordi han likte lang-quattro best.

(men kontinuerlig evolusjon, så bremser, understell osv er jo mye samme greia på disse bilene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomas: Stig kjørte med A2 chassis med rally Sport motor / drivverk i Portugal, ene og alene fordi han likte lang-quattro best.

(men kontinuerlig evolusjon, så bremser, understell osv er jo mye samme greia på disse bilene)

 

Ja det var vel sånn det var. Husket ikke i farta åssen detta var...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.