#1 Skrevet Februar 24, 2007 Trenger hjelp.. Når jeg tok ut blokka såg jeg at trykkplata hadde subbet inn i girkassehuset.. Det er en s2 org med 3b som er satt inn rs2 kasse fra 95/96. Men der var ikkje avstandstykke.. trur det er derfor det er subba da. Er det noen som kan sei med sikkerhet om der skal vær eller ikkje? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2007 Ingen? Dette haster litt:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2007 Bilder og mer beskrivelse av clutch/svinghjul, eventuelle mål hadde hjulpet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2007 Trenger hjelp..Når jeg tok ut blokka såg jeg at trykkplata hadde subbet inn i girkassehuset.. Det er en s2 org med 3b som er satt inn rs2 kasse fra 95/96. Men der var ikkje avstandstykke.. trur det er derfor det er subba da. Er det noen som kan sei med sikkerhet om der skal vær eller ikkje? Mvh Har du enkeltmasse svinghjul skal du ikke ha avstandsstykke.Med dobbeltmasse svinghjul skal avstandsplata inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2007 Har du enkeltmasse svinghjul skal du ikke ha avstandsstykke.Med dobbeltmasse svinghjul skal avstandsplata inn okey. det som er saken: Når sachs clutchen sto på hadde dette subbet i kassen. Det er enkeltmassesvinghjul ja. Takker for svar. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2007 Da har du vel fremdeles ett problem ? Har du enkeltmasse svinghjul burde ikke dette subbet hverken med eller uten avstandsplate. Hvor subber det i så fall ? Subber det mye ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...