Anbefalte innlegg

noen som har koplingskjema til en AAN?

Å ein Coupe quattro, type 85:?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjema coupe quattro. Men har de på ark og har ikke scanner.. hmm. Så vet ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det der. Forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne du klart å skanne de inn hos en kompis eller noe? hadde vert takknemeli vist du hadde fått sendt de på et vis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se hva jeg kan få til etter hvert, men kan ikke garantere. Skal se hvordan kvaliteten blir med digital kameraet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette være til noe som helst hjelp? Kanskje ikke?

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html

EDIT: Det er jo forresten en del folk som har disse skjemaene, enten på papir eller på PC'en... De er jo så tett etterspurt at det burde ligget noe skikkelig på nett.

Hvis noen enten mailer meg en digital kopi, eller sender meg en papirkopi i posten, så kan jeg få lagt ut greiene på nettet, permanent, en gang for alle...?

Virker som det kunne vært bruk for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette være til noe som helst hjelp? Kanskje ikke?

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html

EDIT: Det er jo forresten en del folk som har disse skjemaene, enten på papir eller på PC'en... De er jo så tett etterspurt at det burde ligget noe skikkelig på nett.

Hvis noen enten mailer meg en digital kopi, eller sender meg en papirkopi i posten, så kan jeg få lagt ut greiene på nettet, permanent, en gang for alle...?

Virker som det kunne vært bruk for det.

ja, dette hadde vert bra, sikker flere så trenger det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende noen "Training manuals" som noen andre på forumet postet ved en tidligere anledning :) (tok litt tid å komme på det)

Disse har blant annet koblingsskjema for motorstyring, antar det er det du leter etter Anders. (Har for 20V og V8 i S4, samt 3B).

Har også pdf-er med koblingsskjema for 200 20V om noen skulle være interessert (da mange flere skjemaer enn bare motornettet).

Meen, greiene for AAN alene er 60 megs, så jeg må vel maile eller noe til de som vil ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende noen "Training manuals" som noen andre på forumet postet ved en tidligere anledning :) (tok litt tid å komme på det)

Disse har blant annet koblingsskjema for motorstyring, antar det er det du leter etter Anders. (Har for 20V og V8 i S4, samt 3B).

Har også pdf-er med koblingsskjema for 200 20V om noen skulle være interessert (da mange flere skjemaer enn bare motornettet).

Meen, greiene for AAN alene er 60 megs, så jeg må vel maile eller noe til de som vil ha.

kunne du sendt det AAN greiene til meg på mail? adressa er: audi_s2cq@hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.