Anbefalte innlegg

Motoren drar dårlig på lave turtall, skyter når jeg drar den ut på gira, drar dårlig når den blir varm..

 

Har bytta plugger, pluggledninger, fylt 98 oktan (noen mente det skulle få bort skytinga) har rensa fordelerlokket for eir

 

Noen som har formening om hva dette er ?

 

edit : Hvis jeg gir full gass merker jeg at den er litt dau, men slipper jeg gassen litt ut igjen - virker det som om den drar bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil blandingsforhold mellom luft og bensin kanskje?

 

Har du sjekket luftfilter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nettop satt på et sportsluftfilter fra autospar... sto et gammelt nedsota utslitt KN filter der før.. må en kanskje justere litt på blandingsskruen ? hvordan vet en at man har justert rett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være blandingsskruen som står her ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke denne desverre, men noen med bok sjekker sikkert og svarer...hvis ikke noen vet det på direkten da...

 

Vil på det sterkeste anbefale en reparasjonsmanual på bilen, det er utrolig verdifullt.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger forresten ny clutchwire, og den slangen som går fra radiatoren til ekspansjonstanken. Noen som kan handle der en får VACN rabatt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har ca samme motor i mil GLE og der er blandeskura på sjølve innsprut delen som det forgreiner seg ut til dysene. der skal det væra ein liten umbrako skrue og denne blei brukt til å justere min bil. då avgassen var skyhøg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha... det er en umbraco skru i enden på det røret som forgreiner seg til dysene... må teste litt :) takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.