Opplakkering av felger, noen anbealinger?

Anbefalte innlegg

Har noen 18" BBS jeg lurer litt på å opplakkere da klarlakken har løsnet på de..

Er det noen som har noen verksteder å anbefale? Må jo sende disse fra Finnmark, så vet ikke hvor lønnsomt dette eventuelt vil bli...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo bare høre med din lokale lakkererer i og med det er bare klarlakken du skal shine opp. Men hvis det er hele felgen du skal lakke opp igjen så ville jeg uten tvil valgt pulverlakkering da det er MYE mere holdbart på felger enn vanlig lakk. Klarlakken kan du pusse ned selv med veldig fint sandpapir slik at kanten blir blank igjen :) Kommer jo såklart litt an på felgdesignet da....legg ut et bilde av hvordan det ser ut pr dags dato

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok felgene bør pulverlakkeres for at det skal bli bra igjen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lakken ellers også slitt/hakkete/ripete så er nok pulverlakk det beste. Men så er det å finne noen i Finnmark som gjør slikt til en rimelig penge da. Jeg har "gratis" pulverlakkering gjennom en god kamerat men det er her på Sunnmøre da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.