#1 Skrevet Februar 24, 2007 Har noen 18" BBS jeg lurer litt på å opplakkere da klarlakken har løsnet på de.. Er det noen som har noen verksteder å anbefale? Må jo sende disse fra Finnmark, så vet ikke hvor lønnsomt dette eventuelt vil bli... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2007 Du kan jo bare høre med din lokale lakkererer i og med det er bare klarlakken du skal shine opp. Men hvis det er hele felgen du skal lakke opp igjen så ville jeg uten tvil valgt pulverlakkering da det er MYE mere holdbart på felger enn vanlig lakk. Klarlakken kan du pusse ned selv med veldig fint sandpapir slik at kanten blir blank igjen Kommer jo såklart litt an på felgdesignet da....legg ut et bilde av hvordan det ser ut pr dags dato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2007 tror nok felgene bør pulverlakkeres for at det skal bli bra igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2007 Er lakken ellers også slitt/hakkete/ripete så er nok pulverlakk det beste. Men så er det å finne noen i Finnmark som gjør slikt til en rimelig penge da. Jeg har "gratis" pulverlakkering gjennom en god kamerat men det er her på Sunnmøre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...