Bil: Top Gear S9E3 America

Anbefalte innlegg

Top Gear er jo minst 100 ganger bedre enn autofil, men autofil har jo sin sjarm det også da. Ser selfølgelig begge deler :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også laget en film "the good the bad and the ugly" eller noe i den dur, som er laget samtidig som deres tur til amerika. Et annet meget underholdene Clarkkson show, hvor han utelukkende forteller hvor dårlig amerikanske biler er. Kan absolutt anbefale denne. (torretspy...søk...osv...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også laget en film "the good the bad and the ugly" eller noe i den dur, som er laget samtidig som deres tur til amerika. Et annet meget underholdene Clarkkson show, hvor han utelukkende forteller hvor dårlig amerikanske biler er. Kan absolutt anbefale denne. (torretspy...søk...osv...)

Er rå den filmen og ja, har et par til men finner ikke de:)

ResizeofBilde063.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har set episode 6 da? De lage limosiner av en MGF, Fiat panda og en saab 900/alfa romeo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har set episode 6 da? De lage limosiner av en MGF, Fiat panda og en saab 900/alfa romeo :)

Den er jo drit bra... Lange Pandaen midt inne i london sentrum !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lo høgt flere ganger iløpet av episoden! var jo mye lengre en en buss den pandaen, men genialt system for å komme seg bak til baksetet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel forøvrig en pause i top gear no,vet ikke hvor lenge men de skulle komme tilbake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kommer vel tilbake neste uke trur jeg, de skulle ha en Top Gear Special da!

Bare jeg som gleder meg? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sa til etter sommeren engang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top Gear Spesial vil komme om noen uker, deretter blir det en stund å vente til de er tilbake. Clarkson sier avsluttningsvis at de ikke vet helt når de er tilbake, imens ankerdama sier vi vil se mere til dem til sommeren.

Hjemmesiden sier ikke noe om det enda men vi får håpe det ikke blir så lenge til.

Når de endelig hadde begynt å sende igjen så avslutter de igjen! Damn!

Vi får trøste oss med Fifth Gear som skal starte nå i løpet av mars..

Disse kommer seg mer og mer synes jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.