#1 Skrevet Februar 24, 2007 Hei er det noen som veit hva det extra røret på servo pumpa til 3b motor.. Kan det blendes ?????? eller er det retur......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2007 Regner med du tenker på uttaket til bremsekraftforsterkeren. Dette kan du ikke blende for det sitter to stempler i pumpa som brukes til den utgangen. Men du kan strekke en slange fra det uttaket og koble den rett til servooljetanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2007 Regner med du tenker på uttaket til bremsekraftforsterkeren. Dette kan du ikke blende for det sitter to stempler i pumpa som brukes til den utgangen. Men du kan strekke en slange fra det uttaket og koble den rett til servooljetanken. Kan jeg koble den til bremsekraft forsterkeren.kommer det vacum fra røret??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2007 Kan jeg koble den til bremsekraft forsterkeren.kommer det vacum fra røret??? på biler med hydraullisk bremsekraftforsterker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2007 Regner med du tenker på uttaket til bremsekraftforsterkeren. Dette kan du ikke blende for det sitter to stempler i pumpa som brukes til den utgangen. Men du kan strekke en slange fra det uttaket og koble den rett til servooljetanken. på biler med hydraullisk bremsekraftforsterker;) Oki takker for svara.Da putter jeg den sammen med return til tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...