#1 Skrevet Februar 24, 2007 Sitter her og venter spent på ny-bilen og prøver i mellomtiden å finne felger som passer. Har photoshoppa det bildet som ligger på http://www.vw.no og putta på en felg jeg liker veldig godt. http://www.bilprodukter.no/html-sider/superview2006/bp14-superview.html Det jeg derimot lurer litt på er om noen vet hvor mye denne bilen er senket?? Dersom den har originalt sportsunderstell så er den senket ca. 15 mm. Til info så er dekket som sitter bak original chicago 18" felg med 235/40-18. Bilen min kommer med det originale sportsunderstellet, så jeg er egentlig bare ute etter en pekepin på hvordan det vil bli seende ut. Setter pris på alle svar her.. Her er det modda bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2007 Noen som kan modde 19" s8 felger på denne samt svart bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Sitter her og venter spent på ny-bilen og prøver i mellomtiden å finne felger som passer. Har photoshoppa det bildet som ligger på http://www.vw.no og putta på en felg jeg liker veldig godt. http://www.bilprodukter.no/html-sider/superview2006/bp14-superview.html Det jeg derimot lurer litt på er om noen vet hvor mye denne bilen er senket?? Dersom den har originalt sportsunderstell så er den senket ca. 15 mm. Til info så er dekket som sitter bak original chicago 18" felg med 235/40-18. Bilen min kommer med det originale sportsunderstellet, så jeg er egentlig bare ute etter en pekepin på hvordan det vil bli seende ut. Setter pris på alle svar her.. Her er det modda bildet.. Det er en veldig fin felg Men hvis du får den til å passe så er du god, den er ikke å få i riktig boltsirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Det er en veldig fin felg Men hvis du får den til å passe så er du god, den er ikke å få i riktig boltsirkel Da vet jeg ikke hvor du har sjekket.. Felger er prøvd på bilen og passer perfekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2007 Det er en veldig fin felg Men hvis du får den til å passe så er du god, den er ikke å få i riktig boltsirkel Jeg har funnet felgen:nana: Men de har ikke fått den inn i 19" enda.. De skal sette på felgen i 18" til meg slik jeg får se om jeg liker den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2007 Da vet jeg ikke hvor du har sjekket.. Felger er prøvd på bilen og passer perfekt. Jeg har sjekket listene til bilprodukter som er importør, men jeg vil gjerne vite hvem som selger deg dem? For da vil jeg høre etter pris selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har sjekket listene til bilprodukter som er importør, men jeg vil gjerne vite hvem som selger deg dem? For da vil jeg høre etter pris selv Dekkskift.no bl.a. Jeg kjøpte disse felgene i 8x18 med 235 Nokian NRY Betalte 10500,- inkl. VW emblem, hos en liten leverandør på sørlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 Jeg har sjekket listene til bilprodukter som er importør, men jeg vil gjerne vite hvem som selger deg dem? For da vil jeg høre etter pris selv Tevo har de også.. ca. 10K, men dette er jo replicafelger.. Har du sjekket originale?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 30, 2007 Tror jeg har blitt lurt, jeg ringte personlig bilprodukter for å få høre hvilke felger i 19" som ville passe på passaten og da fikk jeg til beskjed at det var bare Welin 504 Tror jeg må reise til Christer for å få utprøvd litt forskjellige innpress! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2007 Tror jeg har blitt lurt, jeg ringte personlig bilprodukter for å få høre hvilke felger i 19" som ville passe på passaten og da fikk jeg til beskjed at det var bare Welin 504 Tror jeg må reise til Christer for å få utprøvd litt forskjellige innpress! Har ikke fått vite om de får tak i dem i 19" enda: bh : Noen som har anelse om noen som selger 19" ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...