Supersport coils, nå med (jalla)spray

Anbefalte innlegg

Hola!

Mottok med glede pakken med coilovers fra Supersport denne uka, nå er det ikke lenge til sommer, sol, lavprofil og low riding : smil : Må bare bli kvitt denne snøen...

I alle fall, med i pakken fulgte en spray av no slag, som man tydeligvis skulle bruke som rustbeskyttelse. Funker denne eller er det bare jalla.com? Og i så fall, er det bare å spraye fjærer, fjærben, hele sulamitten? (Går selvsagt ut fra at sylinderne ikke skal sprayes ;))

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er til å ha på gjengene, og justerings skruene, sånn at de ikke skal sette seg.

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med en blank boks med mine og. Minnet mistenkelig mye om wd40. Jeg gav heller mine en omgang med fett, for å forhindre at de setter seg. Men så er også min parkert for vinteren, så tror ikke det blir noe problem. Har heller ikke noe ønske om å justere opp og ned hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det som slo meg også, at det var til gjengene. Men det skader sikkert ikke å ha på litt lenger nede også, er tross alt ikke allverden til rustbeskyttelse på dem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.