#1 Skrevet Februar 25, 2007 : mad : hei. tok piruetter med min audi 200 i kveld, plutselig kom det noen rare lyder fra forstilling eller diff foran. når jeg svinger og slipper ratet så retter hjula seg no veldig fort opp.pluss at det er noen rare klunkelyder! ratet bare svinger no jævlig fort tilbake i rett stilling!!! og hvis jeg rygger og legger over fult så blir hjula der. må ta i for å rette og få hjulla på rett vei igjen. hmm, lurer litt på hva det kan være, håper du har noen forslag. mvh tom-roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2007 Jekk opp og ta en titt så finner du det nok fort ut. Mulig du har drept et drivledd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2007 Høres veldig ut som om et endeledd eller ei opphengskule har fått seg en trøkk. Det er bare å få jekket opp og se litt under. Det skal ikke være antydning til slakke i hverken endeleddene eller opphengskulene. Spesielt om ei opphengskule er røket kan det påvirke caster-vinkelen på fjærbeinet og dette går direkte på selvopprettingen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...