#1 Skrevet Februar 25, 2007 Har sett den flere ganga når e va liten gutt,men siste åra har e ikke sett den. Husker den bilen godt fordi han som bygde den va onkel til ei e gikk i klasse med. Tøft gjort å bygge si egen bil som 18 åring!!! http://www.strandenscorpione.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2007 Den bilen der så jeg faktisk i fjor sommer og stusset litt på hva det var. Men det løste seg no:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2007 Den er med på Autofil i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2007 Sett dinna noen få ganger faktisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2007 Da har jeg faktisk sett denne bilen som Finn skreiv, på Auotfil.. Tøff å spesiell bil Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2007 Etter møysommelig å ha frest ut materiale slik at formen passet både idealmålene og min kropp, satt jeg urørlig i støpeformen i nesten et døgn. Kvalitetskriteriet var at hvis jeg da kunne reise meg uten ubehag i kroppen ble støpeformen godtatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...