#1 Skrevet Februar 25, 2007 Klarte nettopp og punktere(stor flenge i siden på dekket) Og jeg vil ikke kjøpe 4 nye dekk. Så hvem selger Norman 1\Normann 1 dekk str 205\55 16" piggdekk. Har jo quattro og da skal vel helst dekkene være like men im jeg kjøper ett annet piggdekk bare i samma størrelse så gjør vel ikke det noe ? Er vel ulovelig da men her er det lommeboka som bestemmer ikke lovene Skal kansje kjøpe nye sommerfelger senere og sette vinterdekk på de rs4 17" som det står sommerdekk på nå og da gidder jeg ikke bruke masse peng på nye 16" vinterdekk nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2007 Prøv Vianor, men jeg vet ikke om du får Nordman 1 lenger. Fant bare Nordman 2 på sidene deres. http://www.vianor.com/vianor/index.php?PAGE=111&prodname=Nordman 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 hepp takker nytt dekk er montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...