#26 Skrevet Februar 27, 2007 Er nok en KV topp jeg har ja. På siste bildet der er det 2 bensinrør som går ned på venstresiden (sett fra førersete) av motoren. Hva er det disse går til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 27, 2007 styretrykk fra varmkjøringsregulatoren som sitter på blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 28, 2007 Jaok. Hva gjør jeg med denne når jeg fjerner K-jet? Bare å blende utgangene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 28, 2007 Når du fjerner K-jet så bytter du dysene og slikt og så fjerner du hele mengdefordeleren. Så bruker du de gamle koblingene fra pumpa. Så du får ikke noe å blende der vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 28, 2007 Jaok. Hva gjør jeg med denne når jeg fjerner K-jet? Bare å blende utgangene? ang. den på blokka så er det bare å skru den av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 28, 2007 ah.. Glemte den: rolleyes Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 18, 2007 Skjedd noe mer her?? Venter i spenning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 18, 2007 Kanskje liten vits men slenger ut et bilde av en klin org. KV-motor. Åssen gikk det med denne motoren din? Fått på Megasquirt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 28, 2010 Hvordan ble det med dette prosjektet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...