Anbefalte innlegg

Lurte på om jeg skulle flytte bensinpumpa, akkumulatoren og filteret inn i bagasjerommet.

Noen som vet om det er lovlig?

Er det kanskje noen som har gjort det selv? (ikke på banebil)

Vil det bli mye støy kanskje?

Mange spørsmål,:confused: men håper noen har svar..: smil :

Bilen det gjelder er en -86 GT Coupè.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor vil du flytte den inn i bagasjerom?

er jo mange som gjør dette på "racing" biler. Vil neppe tro det er lovlig for biler på vanlige skilt. om no skulle springe lekk er det jo no lite kjekt med bensin med 5 bar som lekker, blir en fin spray som som kan brenne godt det:(

jeg har ivertfall gått "mot" strømmen og montert pumper/filter under bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Nei det er vel bare fordi det ser jo helt for j..lig ut nå. Det har stått under bilen siden 86, og rustet i stykker. Så nå tenkte jeg å kjøpe noen nye deler, og i den forbindelse lurte jeg på å flytte det inn i bilen.

Men du har nok rett. Mest fornuftig å beholde det på undersiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, skjønner godt det argumentet, driver å setter sammen med nye fine deler nå jeg og.. og hadde vært tøft å hatt i bagasjerommet, og det hadde holdt seg fint. og for all del finnes mange som kjører med det baki, så gjøres det skikkelig er det sikkert trygt.

men ligger pumpa utsatt til kan du jo heller ikke legge ting med litt tyngde i bagasjen da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.