Bra elektrisk/batteridreven muttertrekker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om gode elektriske/batteridrevne muttertrekkere i prisklasse opp til ca. 2000 penger?

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei vist du skal ha ein med styrke alla luftmuttertrekker må du kjøpe elektrisk

For dei batteri drevne trur er nedi halvparten av styrken av ein luftdr.

Men batteri er jo veldig praktisk. Panasonic er jo blant det beste innen batteri verktøy og dei har ein men trur den var 220 eller 320nm maks mens ein god luftdreven har maks på ca800nm(ingersoleran)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lurt på dette. Så en på mekonomen idag (den er blå og har en merkelig fasong) som va oppgitt til "250 ft lbs" (noen som kan oversette dette til norsk - altså forståelig norsk?) som gikk sigaretttennerplugg. Så så jeg Clas hadde en 220v/900W (igjen hva betyr dette i overført betydning?)

Snakka med en mekaniker som hadde lufttrekker, og han sa at han trodde den kunne dra med press på 40 kilo, men at alufelger ikke skulle sitte så hardt, typisk rundt 17 kilo. Om jeg husker rett.

Lufttrekkern hans hadde hvertfall litt problemer med å få av felgene mine som var skrudd på på verksted. Så er det verdt å kjøpe en billig elektrisk trekker? Har den nok kraft? Hvis jeg uansett må ut med håndkraft så er det jo bortkasta penger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"250 ft lbs" (noen som kan oversette dette til norsk

ca 340 Nm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle jeg ha kjøpt batteri trekker hadde jeg kjøpt hitatchi eller panasonic uten tvil, prøvd begge og synes dem er noe av det bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle jeg ha kjøpt batteri trekker hadde jeg kjøpt hitatchi eller panasonic uten tvil, prøvd begge og synes dem er noe av det bedre.

Vil sei meg enig med deg ja. Panasonic er konge verktøy.

Dewalt er for folk som ikkje har penger til Panasonic:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.