Bergen: Ny rabattavtale med Solberg Dekk!! Gjelder hele VACN!

Anbefalte innlegg

Da etter mye frem og tilbake kan jeg med glede fortelle dere at vi har fått en ny avtale med Solberg Dekk for oss i VACN. Og avtalen gjelder ikke kun for VACN Bergen men også for hele klubben!!: smil :

 

Litt om hva avtale gjelder:

 

http://www.solberg-dekk.no/ Har 4 avd i Bergen området!

 

Solberg Dekk AS avd Toppe i Åsane

Solberg Dekk AS avd Danmarksplass

Solberg Dekk AS avd Kokstad

Solberg Dekk AS avd Drotningsvik

 

Avtalen gjelder dekk fra:

 

Michelin 45%

Sava 45%

Pirelli 45%

BF Goodrich 45%

Cooper 4x4 45%

 

Felger fra disse leverandører, men dem fleste merker kan også fremskaffes: ja :

 

Aez 45%

Dotz 45%

Dezent 45%

Enzo 45%

 

Disse rabatten gjelder da fra leverandørens prislister til enhver tid.

 

Montering og ballansering av dekk/felg kommer selvfølgelig i tillegg dersom man ikke kjøper en pakkeløsning.

 

For og oppnå rabatter MÅ medlemskortet fremvises når man kommer inn i butikken slik at ekspeditøren kan få dette lagt inn i systemet sitt og få riktige priser frem til dere som kunde!:klapp: Dette er VELDIG viktig da vi nå ligger inne i systemet til Solberg Dekk som egen kunde!!! Dersom dette ikke blir gjort vil ikke rabattene våre kommer dere til nytte....: gråter :

 

Håper vi kan få til ett kjempe samarbeid med Solberg Dekk fremover og at denne avtalen vil komme dere som medlemmer til super nytte!!:glad:

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig bra... Stor takk til deg!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yiiiiihhhhaaaaa

 

Nå skal det handles :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber:

 

alt som kan sies til deg TThomas.. vanvittig bra innsats!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo bra greier, da jeg faktisk trenger 2 piggfrie vinterdekk... Bare MEGET synd for min del at jeg ikke har fått noe medlemskort!!!! : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo bra greier, da jeg faktisk trenger 2 piggfrie vinterdekk... Bare MEGET synd for min del at jeg ikke har fått noe medlemskort!!!! : bh : : bh :

 

Da er det satt inn purring på kortet ditt sleepe.

 

TThomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice :D Takk, er ikke så langt til Bergen fra Haugesund heller :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem kan også sende over hele landet dersom folk ønsker dette.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... var inne på siden deres no...

 

Vil det si vis jeg finner dekk der inne så kan jeg trekke vekk 45%? eller har de "egene" prosenter der oppe?

 

fant felger og dekk til en sum av : 14033

- 45%

= 6314.85,-

========

 

Er dette HELT totalt regnefeil eller er den "vår" pris??

 

hmmmm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... var inne på siden deres no...

 

Vil det si vis jeg finner dekk der inne så kan jeg trekke vekk 45%? eller har de "egene" prosenter der oppe?

 

fant felger og dekk til en sum av : 14033

- 45%

= 6314.85,-

========

 

Er dette HELT totalt regnefeil eller er den "vår" pris??

 

hmmmm....

 

 

Med fare for å ta feil her så mener jeg at på nettsiden deres er det priset etter markedspris og ikke listepris i fra leverandøren som "vår" rabatt gjelder fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at dette skal bli RIKTIG må dere ta dere turen inn i en av solberg dekks butikker, da våre priser blir kalkulert etter deres listepriser som kan variere litt.

 

Pakkeprisen og liggnede er jo allrede rabatterte priser så her vil ikke våre rabatt bli så høy.

 

Dem jobber også i disse dager med og lage nye prislister på dekk/felg så her kan priser fra nett og virkelighet sprike litt.

 

Men ta en tur innom så fikser dem pris til deg.

 

TThomaz

 

hmmm... var inne på siden deres no...

 

Vil det si vis jeg finner dekk der inne så kan jeg trekke vekk 45%? eller har de "egene" prosenter der oppe?

 

fant felger og dekk til en sum av : 14033

- 45%

= 6314.85,-

========

 

Er dette HELT totalt regnefeil eller er den "vår" pris??

 

hmmmm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at dette skal bli RIKTIG må dere ta dere turen inn i en av solberg dekks butikker, da våre priser blir kalkulert etter deres listepriser som kan variere litt.

 

Pakkeprisen og liggnede er jo allrede rabatterte priser så her vil ikke våre rabatt bli så høy.

 

Dem jobber også i disse dager med og lage nye prislister på dekk/felg så her kan priser fra nett og virkelighet sprike litt.

 

Men ta en tur innom så fikser dem pris til deg.

 

TThomaz

 

Men Thomas, siden vw-audi club er lagt inn som kunde, går det ikke ann å få et brukernavn og passord slik at vi får til enhver tid se "vår" pris? Eller kanskje det er fare for at folk kan komme til å missbruke dette med å bestille i hytt og pine kanskje?:fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det garantert at det er noe rabatt denne gangen, at en får får bedre pris om jeg plutselig skulle huske at jeg er medlem etter at jeg har fått pris som ikke medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det garantert at det er noe rabatt denne gangen, at en får får bedre pris om jeg plutselig skulle huske at jeg er medlem etter at jeg har fått pris som ikke medlem?

 

Sorry OT, men når en er inne på det, jeg var på mekonomen og handlet og han sa prisen til meg, men når jeg viste han kortet mitt etterpå ble prisen den samme..hvordan vet vi at de ikke Kød... med oss?

 

Eg følte det sånn på mekonomen ihvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry OT, men når en er inne på det, jeg var på mekonomen og handlet og han sa prisen til meg, men når jeg viste han kortet mitt etterpå ble prisen den samme..hvordan vet vi at de ikke Kød... med oss?

 

Eg følte det sånn på mekonomen ihvertfall...

 

 

Denne avtale holder jeg på og utbedre om dagen, da ikke alle har fått beskjed i dem forskjellige mekonom butikkene rundt om at vi har avtale med de.

Kommer med mer info om den avtale så snart den er i box.

 

Og når det gjelder dekk avtale så kan jeg prøve og forklarer hvordan dette fungere på kortest mulig måte.

 

Det som alle som driver og selger dekk gjør er at dem alltid gir litt rabatter uannsett om kunden ber om det eller ikke, noe som er veldig misvisende for oss som har rabattordninger hos dem forskjellige forhandlerene.: bh :

 

Så la oss si at du skal handle deg dekk til bilen og eksempelvis får en pris på 10 000,- for 4 dekk, da har man i utgangspunktet allerede kanskje fått 20% på dekkene uten og vite det, da alle ønsker og ha dem laveste prisene.

Dette med og da komme med medlemkortet og si at man skal ha 45% på dette vil da for forhandlere ikke være mulig.

 

Det er nemlig derfor vi MÅ vise medlemskortet før man ber om priser på dekk og felger. Og prisen som vi har fått på 10 000,- vil man da trekke ut enda 25% for så og komme til prisen vi har igjennom klubben. BRA SAKER!:tilber:

 

Grunnen til at det er blitt sånn kan dekk bransje takke seg selv for da alle gjør det på denne måten for da igjen og ha dem beste prisene ut til kunden.

 

Håper dere forstår hvordan dette fungere.: vinke :

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med Solberg Dekk høres veldig bra ut. : rock : Bare de ikke trikser prisen slik at vi egentlig ikke får noe nevneverdige fordeler i prosent.: klø :

 

Det er jo normalt å klinke til på en pakke er det ikke? Og da er det ikke mye å hente hvis jeg forsto riktig? hmm

 

Har noen erfart Megahjul? Gamle CI Service i fjøsangerveien.

De kjører på med tilbud som bare juling nå. Men jeg har ikke sjekket konkrete dekk og felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med Solberg Dekk høres veldig bra ut. : rock : Bare de ikke trikser prisen slik at vi egentlig ikke får noe nevneverdige fordeler i prosent.: klø :

 

Det er jo normalt å klinke til på en pakke er det ikke? Og da er det ikke mye å hente hvis jeg forsto riktig? hmm

 

Har noen erfart Megahjul? Gamle CI Service i fjøsangerveien.

De kjører på med tilbud som bare juling nå. Men jeg har ikke sjekket konkrete dekk og felger.

 

 

Kjøpte nettopp piggfrie vinterdekk der. Hørte med 6-7 forskjellige forhandlere, alle lå på kr 4400,- - kr 4600,- for 4 stk ferdig balansert og montert. Måtte ut med kr 3400,- hos CI Service...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tilbud hos Solbergdekk på danmarksplass på Michelin Pilot Alpin PA2 225/45R17 V94 X....kom på 9.500,- med 43% klubbrabatt...hmmmm... 4.166pr dekk....koster 1.872,- hos dekkonline....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What...! det er jo helt sykt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tilbud hos Solbergdekk på danmarksplass på Michelin Pilot Alpin PA2 225/45R17 V94 X....kom på 9.500,- med 43% klubbrabatt...hmmmm... 4.166pr dekk....koster 1.872,- hos dekkonline....

 

Det har kan ikke stemmer Thomas. Jeg skal sjekke prislistene selv senere idag jeg.

Men er dette prisen for 4 dekk?? 9500,- Total?

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har kan ikke stemmer Thomas. Jeg skal sjekke prislistene selv senere idag jeg.

Men er dette prisen for 4 dekk?? 9500,- Total?

 

TThomaz

 

fikk et skriftlig tilbud fra de

var for 4 dekk ja, 4.166,25 pr stk uten rabatt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da totalen inklusive montering og ballansering kommer det på 2291.- per dekk, så synes jeg ikke dette er noe dårlig pris overhodet.

Det at man garantert finner billigere dekk andre steder som for eksempel http://www.dekkonline.no og http://www.interdekk.no er sikkert klart. Dette er jo da forhandlere uten noen lokal utgifter-lønninger o.s.v.

 

Så at solbergdekk er dyrere en disse er nok helt sikkert klart MEN som sagt skal man ha alt billigst mulig så kjøp dekk heller fra noen andre.

Det er klart at alle vil ha ting så og si gratis men da er det også opp til hver enkelt og sjekke priser rundt om og man står da fritt til og velge dem billigste.

 

Denne avtale med Solberg dekk synes jeg er en kjempe avtale da vi kan dra nytte av hverandre og ha en godt samarbeid! Og dem kommer til og stiller med gratis hjulaskifting og stand på eikåstreffet våres i August.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.