#26 Skrevet Mars 8, 2007 Så da totalen inklusive montering og ballansering kommer det på 2291.- per dekk, så synes jeg ikke dette er noe dårlig pris overhodet.Det at man garantert finner billigere dekk andre steder som for eksempel http://www.dekkonline.no og http://www.interdekk.no er sikkert klart. Dette er jo da forhandlere uten noen lokal utgifter-lønninger o.s.v. Så at solbergdekk er dyrere en disse er nok helt sikkert klart MEN som sagt skal man ha alt billigst mulig så kjøp dekk heller fra noen andre. Det er klart at alle vil ha ting så og si gratis men da er det også opp til hver enkelt og sjekke priser rundt om og man står da fritt til og velge dem billigste. Denne avtale med Solberg dekk synes jeg er en kjempe avtale da vi kan dra nytte av hverandre og ha en godt samarbeid! Og dem kommer til og stiller med gratis hjulaskifting og stand på eikåstreffet våres i August. TThomaz ja, er enig i det du sier, men når man med en rabatt på 43% selv da ikke kommer under hva andre tilbyr må det være litt vel dyrt der. Hadde i grunn mest lyst å bruke solberg dekk siden jeg bor 100m i fra. Har sjekket litt rundt, og det tilbudet jeg fikk er dobbelt så dyrt som fks hva dekk&felg i bergen kan tilby. 2291 er en bra pris, og tilnærmet hva andre tilbyr (for samme dekk), men når dette er MED 43% rabatt...er det ikke så bra (fra solberg dekk sin side) edit: har ingen ting å si på hva dere har forhandlet frem, var ikke der kritikken min lå.Dere har gjort en god jobb i å skaffe bra avtaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 8, 2007 Skjerp dere folkens!!! Vi har fått en veldig bra rabattavtale med Solberg Dekk. Hvis ikke folk kan gjøre annet enn å klage på de avtalene vi får igjennom er det ikke særlig gøy for oss som som jobber med dette. Noen dekkforhandlere er alltid billigere, men de selger som oftest bare "jalla" dekk. (Har personlig erfaring). Håper dere kan komme med mer positive tilbakemeldinger på fremtidige avtaler. Vi gjør så godt vi kan for at vi i klubben skal få gode rabattavtaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 9, 2007 Skriver ikke dette for å klage, og bare for å nevne det så er det jo kanon at vi får rabattavtaler her og der. Bra jobbet!!! Men i forrige uke tok jeg turen innom solberg dekk på kokstad for å høre om pris på 2stk. "jalla" dekk (ja, de selger faktisk "jalla" dekk der og), og dekkene det gjaldt var nankang 225/40-18. Nevnte for gubben bak disken at vw-audi klubben har rabattavtale der, men det visste ikke han noe om. Uansett så skulle han gi meg alle rabattene han kunne, og fikk da en pris på 1360,- per dekk ferdig pålagt og balansert. Greit nok! Men siden jeg allerede var på kokstad tok jeg turen bort til dekkcompaniet og spurte om det samme der, og fikk en pris på 1050,- per dekk, ferdig pålagt og alt! Så ikke vet jeg hva slags rabatt det var jeg fikk hos solberg dekk? Men for all del, vi Må jo ikke kjøpe dekk hos solberg bare fordi vi har en rabattavtale der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...