Anbefalte innlegg

Hvordan vet bilen når den skal justere tenningen og hvor mye? Motoren er en KG.

Vet på en måte svaret, men klarer bare ikke å få de ut. Hvis dere skjønner: rolleyes

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg tror ikke motoren gjør nettopp dette. Når jeg drar på så går den helt fint til den kommer på ca 5000 rpm, men etter det så stritter den imot en del og går ikke helt bra. Hender av og til at den skyter litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe om dette.. Hm.

Noen som kanskje vet om det går ann å bytte MAP sensoren i disse gamle MAC-05 styreenheten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det banke sensor på den motoren? Banke sensoren ligger å regulerer tenningen for å få mest mulig fortenning uten at den skal få tenningsbank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er 1stk bankesensor på denne. Gir denne signal om å kutte/slå av tenning ved mye tennningsbank, eller bare regulerer den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Okay. Problemet ble borte av seg selv. Var sikkert bare litt gretten eller noe:P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.