Hvilken støtfanger på A4B5 sammen med FMIC?

Anbefalte innlegg

jeg har i dag en A4 med RS4 front, uten at jeg syns at den hadde noen stor plass i nesa pga luftinntakene bygger innover og hindrer rørdragning til selve I/C.

 

jeg innbiller meg at en S4 front er bedre siden denne er flat under skiltet, men skulle gjerne hadde litt feedback/råd/tips på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en s4 front på min med IC bak. Det er ikke så veldig god plass som du tror!! hehe.. men det går, du må sikkert pusse ned gitterne litt osv og hvertfall ikke kjøpe mer enn 7,6cm IC(ca mål) Fikk det dit og funker greit;) ikke alt for mye jobb! Husk at støtfangerbjelken tar litt plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har ikke jeg så høy IC som deg, så jeg er ganske sikker på at den kommer under bjelken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjern ac radiator, det blir jeg å gjøre... Trenger ikke ac på en racecar..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min skal være en komfort racercar, så klimaen blir i bilen...vil ikke "ødelgge" alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i nord er det så kald at AC blir lite brukt...:) Hvilken programvare skal du gå for? 3071 turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i nord er det så kald at AC blir lite brukt...:) Hvilken programvare skal du gå for? 3071 turbo?

 

3071 ja...

 

programvare?? : haha :

 

her kjører vi løpet ut og bytter til electromotive tec3 : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mye jobb og bytte til electromotive tec3 ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja faktisk...bilen ble startet opp med hiddensprut i går og nå maler den som ei katte (3 år siden sist den gikk for egen maskin)

 

bilen fikk forresten en S4 frontfanger, uten tåkelys for å gi mer plass til rør...trangt og jævlig og litt kutting i fangeren måtte til (syns ikke utvendig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en festlig bilde jeg tok i begynnelsen av prosjektet:

 

k03 vs GT3071

DSC00398.sized.jpg

 

IMG_2086.sized.jpg

IMG_2087.sized.jpg

IMG_2088.sized.jpg

IMG_2089.sized.jpg

IMG_2095.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo legge til at bilen ikke er min lenger, selv om den står i min garasje (jeg koblet hiddensprut og wideband for eieren)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent Morten..:)

Ja Lars Andreas, du må nok handle race manifold og DP fra 034 og GT30r..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ontopic: En FMIC går bak orginal fanger også! Dårlig bilde men, noen som ser den?

 

DSC_0001.jpg?t=1233960912

 

Bilde18.jpg?t=1233961011

 

Offtopic: Må være en sprek bil det der Morten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par spørsmål.. Fikk du ikke plass til tåkelysene med den Ic'n og de rørene der? Hvor stor er Ic? (tykkelse, lengde, bredde og rørdim) S4 front er på vei fra tyskland til min nemlig, og jeg hadde store planer om tåkelys..

 

Hva har dere hentet av effekt på den der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par spørsmål.. Fikk du ikke plass til tåkelysene med den Ic'n og de rørene der? Hvor stor er Ic? (tykkelse, lengde, bredde og rørdim) S4 front er på vei fra tyskland til min nemlig, og jeg hadde store planer om tåkelys..

 

Hva har dere hentet av effekt på den der da?

 

det er røra som lager krøll, og ikke selve I/C. kanskje det hadde gått, men jeg tok ikke sjansen.

 

effekten blir en plass mellom 400 og 450

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har opplevd at det er forskjellig innfestning for tåkelys på s4fangeren. Jeg vet ikke om det finnes forskjellige braketter eller hva det er, men på den jeg hadde var brakettene veldig store, og det var ikke sjans å få noen IC før forbi der. Tror det var Håkon Olerud som hadde noen braketter som var mindre enn mine(kanskje det er forksjell på årsutgavene her?) og der så jeg at det var mye mer plass. Husker ikke helt om han hadde tåkelys i sin fanger med IC.

 

Jeg tror, at hvis du får tåkelys med minstre brakettene, og noen rør som ikke er mer enn 2,5" så vil det være en mulighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med samme prosjektet nå, GT3071 på B5 med A/C og S4 fanger. Skulle gjerne likt å vist målene på den IC'n jeg.. :) Den ser jo ikke akkurat enorm ut?: klø : Ser at bilen ikke er din lengre, men vet du om den var stor nok? Kjipt med liten IC og man får veldig høye eksostemperaturer etter et par runder på banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.