#1 Skrevet Februar 26, 2007 Jeg er regelrett dritt lei av å kjøre enhjulstrekk: bh : , og kunne tenkt meg å vite om noen har link til LSD til denne bilen. Hvis det i det hele tatt finnes, da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2007 Hva er gikasse koden? http://www.peloquins.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 Jeg er regelrett dritt lei av å kjøre enhjulstrekk: bh : , og kunne tenkt meg å vite om noen har link til LSD til denne bilen. Hvis det i det hele tatt finnes, da... Tror ikke det blir så mye dyrere å selge den du har å kjøpe en Q... Tom R edit : Ser at det bare står TDI i signaturen din så da går jeg utifra du har en 1.9. Da blir det nok dyrere å kjøpe en Q siden du må på 2.5... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Tror ikke det blir så mye dyrere å selge den du har å kjøpe en Q... Tom R edit : Ser at det bare står TDI i signaturen din så da går jeg utifra du har en 1.9. Da blir det nok dyrere å kjøpe en Q siden du må på 2.5... Skal jeg ha 2,5, skal jeg opp på 2004-modell, og det er dyrere enn nødvendig, for å si det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...