#1 Skrevet Februar 26, 2007 Hei, Magnus Haugen her, rykende ferskt medlem i vw audi club! jeg er den heldige eier av en audi 80 cc 1986modell (tidligere eid av Henrik Haugen som er min bror faktisk!) er født i 1986 og er utdannet biloppretter. jeg ser frem til å bli med på treff osv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2007 Hei Magnus Hjertelig velkommen skal du være Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 Hei Magnus Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2007 hei! velkommen til klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2007 Hei hei Nanus.... det var på tide hehe... Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2007 jo takk. det var meget på tide nå å bli medlem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2007 Velkommen inn i varmen bruttern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2007 Velkommen i klubben Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2007 Velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...