#1 Skrevet Februar 26, 2007 Er det mulig å få kjøpt slike noen plass? skal brukes som bøy på vannslanger. så må være rustfritt/alu e.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2007 rørleggeren din har sikkert noe på lur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 de kan jo ha noe! kan stikke innom de å høre i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2007 dobbelpost* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2007 meieriene pleier å ha syrefaste rustfrie rør i 2", 2 1/2" og 3" som brukes i melkeanlegg...jeg har selv kjøpt masse for rør/bend for en slikk og ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2007 Ring Brødrene Dahl, eller Ahlsell og hør med de. Der kan du få gode priser. Begge de to er Rør Grossister og det er der vi handler rørene våre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2007 Ring Brødrene Dahl, eller Ahlsell og hør med de. Der kan du få gode priser. Begge de to er Rør Grossister og det er der vi handler rørene våre som bare selger til firma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2007 Kjøp igjennom en rørlegger som du kjenner, f.eks meg ? Fattern jobber hos Brødrene Dahl. Kan skaffe jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2007 Jeg kan også lage til deg Hadde en liten jobb i juletidene, hvor vi bøyde ca 25stk 5meter x 3" galvaniserte rør. Og 25 stk 3.5m x 3" Så om noen trenger nytt eksos anlegg ta kontakt PS! Dette bøyde vi med en manuell bukkemaskin på halvmeter langt bøyehåndtak... om det var tungt ? JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2007 kan stikke innom rørleggeren i morra og høre, har de er det lettest. hvis de ikke har noe kan jeg få en av dere til å bøye to stumper blir 2 stk rør-bøyer med utv diameter 38mm og innv 35mm og 90 graders bøy med 5cm rør ut fra hver bøy. men som sagt skal være til vann så må være noe som ikke ruster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2007 kan stikke innom rørleggeren i morra og høre, har de er det lettest. hvis de ikke har noe kan jeg få en av dere til å bøye to stumper blir 2 stk rør-bøyer med utv diameter 38mm og innv 35mm og 90 graders bøy med 5cm rør ut fra hver bøy. men som sagt skal være til vann så må være noe som ikke ruster. Hva med kobber rør da ? Hvilken temp. på vannet skal gå igjennom da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2007 rørleggern kunne ikke hjelpe, da de ikke har slik i butikken, og heller ikke den lokale smeden. hm.. å jeg som skulle hatt til helga Hva med kobber rør da ? Hvilken temp. på vannet skal gå igjennom da ? kobber er vel ganske dyrt? temp på vannet blir vel gjennomsnittlig 90 grader, maks 120 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 28, 2007 kan godt sjekke jeg, om jeg da sender i morgen så har du det vel til helgen. hvor mange trenger du da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2007 fikk kjøpt på Brødrene Dahl. får jo egentli ikke kjøpt der, men kom i arbeidsklær og sa jeg jobba like borti her og oppga firmanavnet jeg jobber i.. så da ble det rør. 2 stk i kobber.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2007 fikk kjøpt på Brødrene Dahl. får jo egentli ikke kjøpt der, men kom i arbeidsklær og sa jeg jobba like borti her og oppga firmanavnet jeg jobber i.. så da ble det rør. 2 stk i kobber.. Flott Ingenting er bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...