90° bøy i rustfritt stål, hvor?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få kjøpt slike noen plass? skal brukes som bøy på vannslanger. så må være rustfritt/alu e.l

Bilde002-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rørleggeren din har sikkert noe på lur;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de kan jo ha noe! kan stikke innom de å høre i morra : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

meieriene pleier å ha syrefaste rustfrie rør i 2", 2 1/2" og 3" som brukes i melkeanlegg...jeg har selv kjøpt masse for rør/bend for en slikk og ingenting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Brødrene Dahl, eller Ahlsell og hør med de. Der kan du få gode priser. Begge de to er Rør Grossister og det er der vi handler rørene våre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Brødrene Dahl, eller Ahlsell og hør med de. Der kan du få gode priser. Begge de to er Rør Grossister og det er der vi handler rørene våre :P

som bare selger til firma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp igjennom en rørlegger som du kjenner, f.eks meg ? :D Fattern jobber hos Brødrene Dahl. Kan skaffe jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også lage til deg :P

Hadde en liten jobb i juletidene, hvor vi bøyde ca 25stk 5meter x 3" galvaniserte rør. Og 25 stk 3.5m x 3" :P

Så om noen trenger nytt eksos anlegg ta kontakt :P

julajobb1.jpg

julajobb2.jpg

julajobb3.jpg

PS! Dette bøyde vi med en manuell bukkemaskin på halvmeter langt bøyehåndtak... om det var tungt ? JA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan stikke innom rørleggeren i morra og høre, har de er det lettest. hvis de ikke har noe kan jeg få en av dere til å bøye to stumper ;)

blir 2 stk rør-bøyer med utv diameter 38mm og innv 35mm og 90 graders bøy med 5cm rør ut fra hver bøy. men som sagt skal være til vann så må være noe som ikke ruster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan stikke innom rørleggeren i morra og høre, har de er det lettest. hvis de ikke har noe kan jeg få en av dere til å bøye to stumper ;)

blir 2 stk rør-bøyer med utv diameter 38mm og innv 35mm og 90 graders bøy med 5cm rør ut fra hver bøy. men som sagt skal være til vann så må være noe som ikke ruster.

Hva med kobber rør da ? Hvilken temp. på vannet skal gå igjennom da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rørleggern kunne ikke hjelpe, da de ikke har slik i butikken, og heller ikke den lokale smeden. hm.. å jeg som skulle hatt til helga : klø :

Hva med kobber rør da ? Hvilken temp. på vannet skal gå igjennom da ?

kobber er vel ganske dyrt? temp på vannet blir vel gjennomsnittlig 90 grader, maks 120

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan godt sjekke jeg, om jeg da sender i morgen så har du det vel til helgen. hvor mange trenger du da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk kjøpt på Brødrene Dahl. får jo egentli ikke kjøpt der, men kom i arbeidsklær og sa jeg jobba like borti her og oppga firmanavnet jeg jobber i.. så da ble det rør. 2 stk i kobber..

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk kjøpt på Brødrene Dahl. får jo egentli ikke kjøpt der, men kom i arbeidsklær og sa jeg jobba like borti her og oppga firmanavnet jeg jobber i.. så da ble det rør. 2 stk i kobber..

:)

Flott :D Ingenting er bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.