#51 Skrevet Mars 16, 2007 RWD corrado 2.9, dta, t67 / 471 whp and 443 wtq at 21psi (low boost setting) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 16, 2007 noen herfra også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 16, 2007 Litt mere motorbilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 16, 2007 Litt mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 16, 2007 Knallgromme biler, men hvor er alle de fine Passatene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 18, 2007 Noen bidrag fra meg: Skal ha meg en skamlav boble snart!! Mine to favoritt IV`er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 18, 2007 Ach mein Gott!! Er så jeg nesten blir religiøs her.. Ich möchte mehr! MEHR! *habahaba* ...på tirsdag blir det gnukking av cab ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 19, 2007 Noen bidrag fra meg: Skal ha meg en skamlav boble snart!! Er'e tvil ka eg skal ha meg på dette bildet her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 19, 2007 Ja takk begge deler sier nå jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 19, 2007 For dere som ikke får nok, VWvortex/The Carlounge har en tråd på 290 sider BARE bilbilder, søk "dope shizzz". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...