Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med SPAX dempere o.l. ?

 

Justerbare dempere derfra skulle visst være noe bedre enn KONI, men tror ikke jeg har hørt om det før så må forhøre meg litt før jeg kjøper...

 

http://www.spax.co.uk/home.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har spax understell på en granada som eg har,men bilen står til oppussing så eg har ikke fått prøvt det,men det skal vær god kvalitet på dei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Spax RSX Coilovers på min New Beetle! :) Det er flott med alle justeringsmulighetene man har, eneste minuset blir vel at det er vannvittig stivt (hvis du tenker på komfort å slikt da :P ).

Jeg har "forrige generasjons dempere/fjærer", altså den som ikke er rustfritt, så det er mulig de har blitt bedre på komforten nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Spax RSX Coilovers på min New Beetle! :) Det er flott med alle justeringsmulighetene man har, eneste minuset blir vel at det er vannvittig stivt (hvis du tenker på komfort å slikt da :P ).

Jeg har "forrige generasjons dempere/fjærer", altså den som ikke er rustfritt, så det er mulig de har blitt bedre på komforten nå :)

 

Ikke dårlig..

 

Kanskje detta funker bra da:) 2000kr for to justerbare bakdempere liksom :) 28graders justering..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, når det kommer til den justeringa av stivheten på demperne har jeg ikke fått forsket så mye.. Kjørte 40mm senk og 235/35 R19 i sommer med justeringa midt på omtrent og det var stivt.. Så skrudde jeg den opp til -10mm ca og da var det fortsatt stivt, enda jeg skrudde over på det mykeste.. Men man skrur jo fjæra mer sammen når man "hever" bilen, så da blir det vel mere spenn der og, kanskje det har mye å si? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, når det kommer til den justeringa av stivheten på demperne har jeg ikke fått forsket så mye.. Kjørte 40mm senk og 235/35 R19 i sommer med justeringa midt på omtrent og det var stivt.. Så skrudde jeg den opp til -10mm ca og da var det fortsatt stivt, enda jeg skrudde over på det mykeste.. Men man skrur jo fjæra mer sammen når man "hever" bilen, så da blir det vel mere spenn der og, kanskje det har mye å si? :confused:

 

Det vet jeg ikke no om, jeg skal bare ha dempere jeg :) Fjører har jeg akkurat kjøpt.. H&R 40mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg ikke no om, jeg skal bare ha dempere jeg :) Fjører har jeg akkurat kjøpt.. H&R 40mm

 

Ahh! Ok! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.