Vredestein Ultrac Sessanta

Anbefalte innlegg

Ultrac Sessanta er det noen som har erfaring med dette dekket? vurderer å kjøpe disse til a4n fra dekkskift.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har handlet slike dekk av Christer på dekkskift og kan gi meg en feedback?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har handlet slike dekk av Christer på dekkskift og kan gi meg en feedback?

Sessanta hjulene er nye av året ;) , derfor er det nok ingen som har erfaringer med disse ennå, er jo vinter her : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) noen som har erfaring med vredestein i det hele tatt da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det gått noen mnd, og begynner å bli en del biler i klubben med disse dekka vil jeg tro.

Legg gjerne ut erfaring med disse som dere har, samt evt. ris og ros.

Kjører selv på Sessanta på A3`n, og er meget fornøyd. Eneste minuset jeg har å sette fingeren på, er vel at dekket ikke er retningsbestemt og ser litt "bakvendt" ut på høyre side, men er jo bare vanesak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt på Vredestein Sessanta en stund nå og er veldig fornøyd med dekket så langt.

Anbefales :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte i hele fjor sommer på ultrac sessanta og var veldig fornøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt i snart 2 mnd med dekkene, har kun positive erfaringer kan tryggt anbefales.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mine av Christer i starten på Mai var det vel og er veldig godt fornøyd.

Veldig behagelige og gode dekk så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse i 245.30.20, og de fungerer meget bra! Anbefales!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på disse i 225/35/19 , beste dekkene jeg har hatt på bil så langt :) Anbefales!

Lite sporing, og ikke så verst på støy heller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også kjøpt disse av Christer på dekkskift.no og kan bare gjenta det som er sagt tidligere. Absolutt meget stabile dekk med minimalt med sporing på 225/40-18, og svært stillegående. Funker kjempebra på våt vei med spor, som ikke akkurat er mangelvare her i landet. Et annet stort pluss er at jeg ikke kan kjenne noen forskjell i komfort fra de gamle 15" Conti sommerhjula :P Det gjenstår det å se hvor slitesterke de er, men føler at jeg har fått mye dekk for pengene. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.