Anbefalte innlegg

Jeg skal i løpet av våren ha audien på 80.000 service + eu kontroll. Hva anbefales av verksteder i Tromsø. Er det Møller som leverer best på kvalitet jfr.pris eller finnes det andre verksteder som kan være et fullgodt alternativ ?

En vil ikke få mobilitetsgaranti fra andre enn Møller men jeg funderer på erfaringene fra Audifolket.

 

M.v.h O.P.Woll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei mister. Velkommen hit!

 

Jeg ville fått tilbud rundt om kring. Det er ikke tvil om at prisene er lavere der ute, men kvaliteten kan variere. Jeg mener det kommer an på hva du skal ha gjort. Den servicen din er ingen hovedservice, så jeg ville hørt andre plasser for å sammenligne litt..

Jeg kan nevne noen det er verdt å ta en telefon til:

- Citi Bil og Elektro (skrur mye VAG)

- Traasdahl (har egen VAG-mekaniker)

- Bil og truckservice (om jeg ikke husker helt feil)

- Lunheim bil og lakk

 

To sistnevnte har klubbmedlemmer som ansatte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan alltids få tak i et pris tilbud til de som er vil det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på lunheim billakering btw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal snakke videre med verksmesteren imorgen om en rabatt avtale på jobb for alle i klubben i troms. kan gi videre beskjed imorgen.

Han ene karen har peiling på Audi og vw.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fikset slik at alle som er medlem i vw- audi club norwegen i troms for mellom 5 og 10 % rabatt på verkstedsbesøk.

 

Rabatten avhenger av hva som må gjøres.

 

Ring: 776 0 84 20\ 452 78 072 å prat med verksmesteren så fikser han resten. Du må si at du er medlem av klubben.

 

PS. Det er Nilsen bil det er snakk om:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen hva har dere i timespris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.