#1 Skrevet Februar 26, 2007 har en stygg lyd i 1gear som jeg irriterer meg over! Hyler inni bilen og når jeg trykker gearstanga frem så vibrerer den fælt.fungerer fint på de andre gearene.er de noen som har hatt samme problem og va var feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2007 er det ikke mer regel enn unntak med lyd i første på disse?? Hadde en 6 trinn med ulyd selv, havarerte forrige helg. Ikke sikkert det var grunnen da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 Er vel under dimensjonert drev på første gear som gir denne lyden. Er ett kjent problem på første generasjon s4. Det trenger ikke å bety at kassen havarerer, men det kan være lurt å unngå rivstart i første gear... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2007 Kan være tennene til 1. giret på akselen som er slitte, bytter du akselen er det større inngrepsflate på den nye, men det er jo litt arbeid selvfølgelig;) Litt for sen der ja...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...