Anbefalte innlegg

Var på "kjøpesenteret" her i Stjørdal idag og da jeg kom ut og skulle åpne bagasjeluka for å fyre inn barnevogna, så jeg at øverst på luka at det har kommet en bulk.. Spurte dama om ho hadde sett den før, men det hadde ho ikke. Er ikke en "spiss" bulk eller noe, er faktisk ganske så sval/"fin" og det har ikke flasset noe lakk eller noe... Hvordan i alle dager kan dette ha skjedd?? Tror det må ha skjedd mens vi var inne på senteret, for jeg tror jeg hadde sett det når jeg tok ut vogna ellers :)

 

Bildet er litt dårlig ettersom det er noe trær og litt sol som lager refleksjoner i taket. Har laget en firkant der bulken er.

 

 

 

BTW: Går det an å bytte bare den lista/spoileren på toppen av luka?

IMG_1826.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har ikke hatt en skiboks på taket? merkelig om det skulle være noen som har gått bort og banket bulk bakpå der..lite trolig at det er noen som har satt skinka si oppå der og, i såfall var den personen rimelig høy :)

det kan selvfølglig, men usannsynlig at det er en lastebil som har stoppet rett bak der og åpnet døren over bakluka di, og at det har vært noen som har hoppet inn eller ut av lastebilen (og slått døra nedi).. mange muligheter, men det var definitivt ikke meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umiddelbart ville jeg sagt at noen har slått ei knyttneve der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umiddelbart ville jeg sagt at noen har slått ei knyttneve der...

 

men burde det da ikke vært noen merker etter en hånd der da?

trådstarter: kan du gi oss et lite hint om det er noe som helst merker der.. : klø : type fingre, skrape, rift eller om det bare er "ingenting"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, er vel ingenting.. Sjekka i sta, og en femmerball passer perfekt nedi dumpa.. Men hvem pokker er det som spiller fotball midt på vinteren, på parkeringsplassen til et kjøpesenter??? :D

 

Da tror jeg mer på knyttneven som Nils skreiv, mer sannsynlig det..

 

Skal prøve å få tatt et bedre bilde i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje disse kan hjelpe deg. Fikser det uten å demonter ALT. Vi ha brukt dem på mange biler her på jobben, og vi har da blitt fornøyd.

 

Lakk Proffen

2150 Årnes

950 29 000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snøball eller takras?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som knyttneve for meg..

Hvilken bil er dette? Er ikke den spoileren i plast?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøs: nærmeste tak er ca. 50 meter unna :) Snøball kan det være..

 

Jørgen: Er en A4 avant b5.. Tror det er plast, ja.. Så nå at det er en bittelten sprekk nederst der bittelitt lakk har flasset av :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.