Anbefalte innlegg

Skal senke golfen, en IV'er.

Har fått tak i et H&R med dempere som senker 40/60 eller 60/40, skal bilen senkes mest bak eller foran?

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er jo større mellomrom mellom dekk og hjulbue bak en forran, så jeg får ikke dette helt til og stemme, men nå er bilen org da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok mest vanelig å senke mest forran:P tror ikke du hadde klart å jevnet ut det lille ekstra bak ved å senke mer der en forran:P hadde kanskje sett litt rart ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis den er høyere bak enn foran nå, da vil den jo bli ende verre med 60/40 senk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja.. er litt forskjell på fjærer også da.. med det 40/40 senken på 100 min så ble det så vidt noe lavere bak.. men ganske mye forran.. så er ikke bestandig det stemmer at det blir like lavt som målene sier. Siger av og til litt også.

 

Jeg kan garantere deg at det er 60 forran og 40 bak: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke 60/60 da?

 

har en kompis som kjøpte 70/20 til en bmw e36, ble nesten plan den: rolleyes så man kan vel av å til ta de tallene litt med en klype salt... kommer jo litt ann på vekt i bilen og.. stereo osv.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.