#1 Skrevet Februar 26, 2007 Noken som kan gi me en pris på lakering av front- og bakfanger og panser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2007 rundt en 10k på et verksted ca vil jeg tippe, nå varierer jo timeprisen en del fra by til by. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2007 De lønne no se egentlig å lakkere heile bilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2007 10k? tror du e gale jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2007 tror ikke jeg er så langt unna, jeg kan sjekke full pris der jeg jobber. men sånn ca er det 5-6k for et panser og 2-3k for en fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2007 det hørtes jo helt vilt ut spørr du men men, hehe, dem veit å ta seg godt betalt oppe ved stavanger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2007 Noken som kan gi me en pris på lakering av front- og bakfanger og panser? Ta kontakt med Foss Billakkering i Sykkylven tlf.92608564 han kan heilt sikkert hjelpe deg. Kjempe service!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2007 Snakka med Foss Billakkering i dag han sa at prisen kom på 7500 ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2007 med moms og lakk? hørtes billigt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2007 Få tak i noen private du, hellakkering for 12 lapper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 28, 2007 ja skal lakkere heile bilen men venter til breddinga er fått, da sa han at de blei ca 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...