#1 Skrevet Februar 27, 2007 Oljeåndinga har kanskje en defekt slange, men er det noen som vet hvilken som pleier å å gå i stykker? Er det vanlig å å rengjøre alle slangene til oljeåndingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 Tipper den inn på blokka er def. sett ofte at den har blitt morken og det begynner å lekke olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2007 På min KU-motor var slangen mellom ventilen bak toppdekselpakningen og luftfilterhuset fullstendig morken. Ikke så rart, siden den nærmeste naboen var eksosmanifolden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Har sjekka men kan ikke se at røret er dårlig. Hvis den tetter seg, hvor pleier det da å sette seg fast? Egentlig så ser det ut som at det er "et" rør, så får prøve å demontere det i kveld. Kjøpt inn litt avfetting ++++ så skal nok få den ren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2007 Har rengjort den nå og kan blåse i alle ender. Den var heller ikke mye dritt i den. Er en liten følelse på at det er mye trykk i motoren siden pakkningene går som bare det, nå har det begynt på andre siden også. Hvordan kan jeg teste/sjekke at det er unormalt høyt trykk i motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2007 Har prøvd litt igjen og ser at lekkasjen er mindre (kun svetting)hvis jeg ikke har i peilepinnen. Er forsåvidt usikker på om det er riktig måte å kontrollere da det sannsynlig er lite trykk igjen i motoren. (Etter å ha kjørt en tur så fant jeg ut at jeg hadde glemt å sette tilbake pinnen).......... selv om jeg begynner å bli gråhåret så følte jeg j.... blond akkurat nå Så få vel tørke opp. Har tidligere rengjort oljeåndingsslangen men er det godt nok? eller må jeg kjøpe ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...