Finnes panserforlenger til Passat 3BG

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så lurer jeg på om det finnes banserforlenger for Passat 3BG?

Skal kjøpe meg en 2005 modell Passat stasjonsvogn, og har tenkt å style den opp litt lett, så om noen har noen bra forslag, så bare kom med dem....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Highline lister er tøfft på 3BG, felger og senk og soting gjør seg også.

Denne er jo relativt tøff...

12817.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope det finnes dessverre ikke panserforlenger til 3bg. Men, det finnes som du ser på bilde over her øyelokk både oppe og nede.(ikke på bilde)

ellers tips til hva du kan gjøre.. er jo evt å lakkere bilen helt ned og lakkerer alt av lister på bilen i bilens farge...

ta ellers en titt på norskbildelesenter.no å se litt på hva som kan leveres av styling produkter der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av bilen min med øvre og nedre lyktelister som eksempel.

IMG_5391 (Small).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytte rakkern den var kul... Det blir nok både emblemfri grill og lyktelister på Passaten ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av bilen min med øvre og nedre lyktelister som eksempel.

Grom front, helt etter min smak.

Må slenge ved et bilde av gamlebilen fra 2004. Kamei øvre og nedre lyktelister, MS Design frontspoiler, Mattig grill.

Passat med AEZ Ultra 2 30.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt rå den bilen der!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.