#1 Skrevet Februar 27, 2007 Er det noen som har tenkt seg oppover til Høydalsmo 10.mars? Jeg kunne tenke meg å prøve mine piggfrie på glatta... Står litt mer i denne for de som ikke har fått det med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 Jo da, jeg prøver å få med en gjeng ditt. Så jeg kunne tenkt meg ditt hvis bremseskivene og klossene kommer tidsnok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2007 Har sjekt litt reiserute nå. Den jeg tror blir raskest og greiest å kjøre nå vinterstid blir å kjøre om Aksdal og Haukeli. Så rundt 4t + med ferje ville jeg tro det tar. Så når man regner dagstur må man starte litt tidlig om morgningen for å rekke fram til 09- 09.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Hvordan er det å kjøre til Egersund - Tonstad - Valle ... (eventuelt via Evje). Ikke akkurat motorveier, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2007 Har sittet å regnet litt på dette her. Kjøre man via Suldal istedet for Aksdal så blir vel tiden nesten det samme, mulig litt lengre pga 2 ferjer. Og veien om Suldal er vel heller ikke den kjappsete/beste vinters tid. Både å kjøre til Evje->Valle->dalen->høydalsmo og Evje->Åmli->Treungen->kvitseid->Høydalsmo er begge vel 7-10 mil lengre, som gir el 1time 1t-15min lengre kjøre vei. Så goe 4 timer og ca 300km over haukeli eller 1time lengre og nesten 400km om evje. Og disse tidene er vel vinterføre og må vel anta at det er dette man også bruker om vinteren. Og om man tenker man sparer ferje penger på den eneveien må man jo legge i litt ekstra bensinpenger den andre veien. Så akkurat det spiller ikke noen rolle for meg. Jeg tenker bare raskast mulig frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2007 Off... dette hørtes gøy ut. Noen som ønsker en passasjer? Tror ikke golf og diesel er rette sammenhengen der oppe nei! Er gjerne med å betaler litt bensinpenger jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2007 Et tips er vel å ikke være mer en to stykker i bilen, siden det er dette antallet som er maks på isbanen. Kjedelig å stå i hå-bunad hele dagen. for min del har jeg bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2007 Er mest sannsynlig 2 i bilen min også. Noen som vet hvor mange som reiser? Blir det felleskjøring...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2007 Noen som vet hvor mange som reiser? Blir det felleskjøring...? Håper no flest mulig av de ifra stavanger som kunne tenke seg opp ditt gidder å svare, slik at vi får en pekepinn hvor mange som blir med. Må vel få organisert noe felles kjøring. kan legge ut mer tid og info den ruta jeg har tenkt å kjøre så kan vi se om flere henger seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2007 Da er det klart, banekjøringen begynner kl 10.00 Da blir det avreise kl 05.30 ifra Esso på Tjendsvoll, for å ta Ferja fra Mortavika kl 06.00 og så å kjøre fra Årsvågen halv sju og estimert ankomst kvart på ti Så det blir et tett program for å komme tidsnok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2007 Da blir det avreise kl 05.30 ifra Esso på Tjendsvoll Er jo bare så vidt man har rukket å legge seg på denne tida ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2007 Hehe, men jeg tar forbehold om jeg reiser. har blitt lovet at bremsklossene mine skal komme til torsdag. Uten de blir det ingen kjøring på meg, for jeg er på stålet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2007 Sånn det ser ut for meg nå, så spøker det veldig med at jeg får med meg dette treffet , så folk må desverre regne med uten meg på noe felleskjøring. Når man ikke får delene tidsnok, så blir det bare sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...