Tips til fanger på 90q typ89 prosjekt..S2<->RS2??

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Trenger en penere og kraftigere fanger til mitt typ 89 90q-prosjekt. Den jeg har modda til er ikke bra (stygg!!) og dårlig plass og beskyttelse av cooler`n.

 

CIMG0014.jpg

 

Noen som har tips til en fin fanger til denne bilen, eller er det bare original S2-fanger som duger, hva med RS2-fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt korleis resten av bilen ser ut?

"RS4", RS2, S2, Evo osv... Mange å velge i...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt korleis resten av bilen ser ut?

"RS4", RS2, S2, Evo osv... Mange å velge i...

 

Den ser/skal se diskre og ganske original ut. Dvs ikke kanalskjørt og annen bak-fanger.

Vil heller satse på 8,5x17 felger fra Keskin, strekk i dekk, og fin senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ser/skal se diskre og ganske original ut. Dvs ikke kanalskjørt og annen bak-fanger.

Vil heller satse på 8,5x17 felger fra Keskin, strekk i dekk, og fin senk.

 

hmm.., kanskje ein fangar frå nyare ("80") cabriolet? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 fanger er klart finest hvis man har b3 huv spørr du meg. Om du skal bygge om til b4 front så ville jeg nok tatt s2 fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 fanger er klart finest hvis man har b3 huv spørr du meg. Om du skal bygge om til b4 front så ville jeg nok tatt s2 fanger.

 

Ok, tenker IKKE bygge om til b4 huv da det vel vil bli rart (!!) med skjermkanter foran og ikke bak....: rolleyes

 

Spørs om jeg får titte etter RS2-fanger, syns den er fin jeg ôg.

 

Men hvor å kjøpe en slik, original el replika?

 

Og, passer de originale hvite blinklys og spredere som sitter hos meg her nå i en S2 og RS2-fanger eventuelt....??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen S2-fangar...

Dette er den fangaren som står på 2.6 og 2.8 (og nokre andre)

 

Akkurat ja..

 

Legg inn bilder av noen fine fangere hvis du har da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser heller ut som en "vanlig" b4 fanger det der... som står på alle 80 osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, glem den da.

 

Hvilken fanger sitter på denne her, og hvem leverer slike..?? Noen som vet?

 

Fin90bl.jpg

 

Syns denne er grom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser for meg ut som ein heilt vanlig rs-replica-fanger.

Rieger og Dietrich f.eks. lagar jo det... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne ser bra ut:

 

rsfanger-1.jpg

 

 

Men denne kan kanskje også bli tøff på en sort bil:

 

gtfanger.jpg

 

Vad tycks..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått deg ny bil Jon-C?!

Gratulere så mye. :)

 

Spennede vri med den "s4" fangeren du har bilde her da. Det kan jo bli litt tøft kanskje?

Skal du ha stor kjøler er vel rs2 kopi-fanger, en klok rute å gå (pga den bygger lengre ut enn en s2 fanger og har da bedre plass til IC), samt at den passer jo ganske bra til bilen/stuket.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått deg ny bil Jon-C?!

Gratulere så mye. :)

 

Spennede vri med den "s4" fangeren du har bilde her da. Det kan jo bli litt tøft kanskje?

Skal du ha stor kjøler er vel rs2 kopi-fanger, en klok rute å gå (pga den bygger lengre ut enn en s2 fanger og har da bedre plass til IC), samt at den passer jo ganske bra til bilen/stuket.

 

:)

 

Ny bil nei...samma gamle 90`n her:p

Vil bare ha en ny fanger. Spørs om jeg tar en RS2-kopi ja, men kunne sikkert blitt tøff den "s4-look`n" der ôg....Skulle gjerne sett hvordan den tar seg ut på en slik bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Brede: Tror ikke jeg vil ha den fangeren der, men takk for tilbudet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har nettopp fått min fanger, men ikke montert den enda.

 

Det er en S4 2.7 fanger.

 

Min bil er svart, men har et bilde av en hvit en men denne fangeren. Eller så skal jeg legge ut av min når jeg får min fra lakkering :)

438417074750eb43d2bc319faf1fa8b6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christoffer: Oioioi...den der ser jo supernice ut..passet fint:)

Ser at den bilen har vanlige typ 89-skjermer også, dvs uten særlig kant.

Videre ser det ut som b4-panseret er litt "tight" og at lyktene ikke er helt kant-i-kant ut mot skjermen der..(korriger meg om jeg tar feil).

 

Flott hvis du legger ut bilde når du får montert denne.

Ser du også om det er god plass til cooler bak skiltet på denne? Hvilket materiale er den i, og hvor kjøpte du, pris?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christoffer: Oioioi...den der ser jo supernice ut..passet fint:)

Ser at den bilen har vanlige typ 89-skjermer også, dvs uten særlig kant.

Videre ser det ut som b4-panseret er litt "tight" og at lyktene ikke er helt kant-i-kant ut mot skjermen der..(korriger meg om jeg tar feil).

 

Flott hvis du legger ut bilde når du får montert denne.

Ser du også om det er god plass til cooler bak skiltet på denne? Hvilket materiale er den i, og hvor kjøpte du, pris?: smil :

 

 

Hehe, denne bestillte jeg fra KER-INNOVATEC i tyskland.

 

Hjemmesiden er http://www.ker-innovatec.de

 

Ser den dietrich fangeren er av glassfiber, og det er denne også. Blir billigere om du bestiller fra BSBILDELER de har denne, men snakket med en jeg kjenner fra Tyskland og han anbefalte å kjøpe fra KER da han så de andre. (bedre tilpassing OSV, og har køddet nok med sånt, vil at den skal passe med en gang!!) Men får se om den var verdt de mere pengene :)

Min front er 100% lik som på bildet (Rs2lykter, B4 panser og B3 skjermer).

 

Eneste som jeg har tenkt på ang kjøler er at denne bygger litt innover, og de kan skape et problem. Har sett noen kappe de midtre rillene, men da er meningen borte og kan like godt kjøpe RS2 fanger isteden mener jeg.

 

Skal bare få levert den til lakk nå, og så er det montering. Legger ut et bilde her jeg da vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, denne bestillte jeg fra KER-INNOVATEC i tyskland.

 

Hjemmesiden er http://www.ker-innovatec.de

 

Ser den dietrich fangeren er av glassfiber, og det er denne også. Blir billigere om du bestiller fra BSBILDELER de har denne, men snakket med en jeg kjenner fra Tyskland og han anbefalte å kjøpe fra KER da han så de andre. (bedre tilpassing OSV, og har køddet nok med sånt, vil at den skal passe med en gang!!) Men får se om den var verdt de mere pengene :)

Min front er 100% lik som på bildet (Rs2lykter, B4 panser og B3 skjermer).

 

Eneste som jeg har tenkt på ang kjøler er at denne bygger litt innover, og de kan skape et problem. Har sett noen kappe de midtre rillene, men da er meningen borte og kan like godt kjøpe RS2 fanger isteden mener jeg.

 

Skal bare få levert den til lakk nå, og så er det montering. Legger ut et bilde her jeg da vettu :)

 

Okei, de hadde jo mye bra der.

Står jo også at du kan bruke standard fog og blink-lys på den du har.

Men tror du det er plass til org S2/RS2-cooler på den, har du cooler der f.eks?

Kan du røpe hva den kom på i alt ferdig levert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.