#1 Skrevet Februar 27, 2007 Lurer på om det er noen ifra Inderøya her på forumet. Har bytta til meg noen felger å lurte på om noen kunne tatt en titt på de ?? Pm for mere info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 Lurer på om det er noen ifra Inderøya her på forumet. Har bytta til meg noen felger å lurte på om noen kunne tatt en titt på de ?? Pm for mere info Er fra Inderøya men hjelper lite når jeg sitter i Bodø. Kristian Breivik holder til der tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2007 Er fra Inderøya men hjelper lite når jeg sitter i Bodø. Kristian Breivik holder til der tror jeg. Hehe hvis du har kikkert så hjelper det kanskje Skal sende han en pm å høre jeg,takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Er fra Inderøya men hjelper lite når jeg sitter i Bodø. Kristian Breivik holder til der tror jeg. Sjekket profilen hans å der står da lidderlig Steinkjer da Har han bare skrytt på seg eller bor han i Steinkjer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2007 Sjekket profilen hans å der står da lidderlig Steinkjer da Har han bare skrytt på seg eller bor han i Steinkjer ? Neida, jeg er opprinnelig fra Inderøy men bor på Steinkjer Foreldrene mine bor på Inderøy, så jeg er der rett som det er. Er jo ikke lange biten heller akkurat. PM ivei du Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2007 Neida, jeg er opprinnelig fra Inderøy men bor på Steinkjer Foreldrene mine bor på Inderøy, så jeg er der rett som det er. Er jo ikke lange biten heller akkurat. PM ivei du Pål Har allerede fått tak i en kar som bor der men takk allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2007 inderøyning som selger felger ja... tyve gods da ?? hehe...... ( spøk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2007 inderøyning som selger felger ja... tyve gods da ?? hehe...... ( spøk ) Hehe jeg bytta mot en Xbox jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...