Nord-Trøndelag: Noen fra/på Inderøya her ?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen ifra Inderøya her på forumet. Har bytta til meg noen felger å lurte på om noen kunne tatt en titt på de ?? Pm for mere info :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen ifra Inderøya her på forumet. Har bytta til meg noen felger å lurte på om noen kunne tatt en titt på de ?? Pm for mere info :)

Er fra Inderøya men hjelper lite når jeg sitter i Bodø. Kristian Breivik holder til der tror jeg.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fra Inderøya men hjelper lite når jeg sitter i Bodø. Kristian Breivik holder til der tror jeg.:)
Hehe hvis du har kikkert så hjelper det kanskje ;) Skal sende han en pm å høre jeg,takk for tipset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket profilen hans å der står da lidderlig Steinkjer da :confused: Har han bare skrytt på seg eller bor han i Steinkjer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket profilen hans å der står da lidderlig Steinkjer da :confused: Har han bare skrytt på seg eller bor han i Steinkjer ?

Neida, jeg er opprinnelig fra Inderøy men bor på Steinkjer :)

Foreldrene mine bor på Inderøy, så jeg er der rett som det er. Er jo ikke lange biten heller akkurat.

PM ivei du Pål : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, jeg er opprinnelig fra Inderøy men bor på Steinkjer :)

Foreldrene mine bor på Inderøy, så jeg er der rett som det er. Er jo ikke lange biten heller akkurat.

PM ivei du Pål : vinke :

Har allerede fått tak i en kar som bor der men takk allikevel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

inderøyning som selger felger ja... tyve gods da ?? hehe...... ( spøk )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

inderøyning som selger felger ja... tyve gods da ?? hehe...... ( spøk )
Hehe jeg bytta mot en Xbox jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.