#1 Skrevet Februar 27, 2007 Som topic sier, er det noen som er interessert i å ta på seg et registerreimskifte på s4'n min? Bytte av vannpumpe samtidig. Selvfølgelig betalt. Tenkte jeg kunne spare noen kroner ved at møller IKKE skulle gjøre det. Send meg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 Ring Esko på 91721010, han holder til på vollan, å gir deg sikkert en bra pris på bytte. Flink mann, driver verksted, bare hils fra meg å be om en bra pris =) verdt et forsøk ihvertfall mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2007 Det kan jeg gjøre. Men hvis noen her i byen kan ta på seg det arbeidet privat, så hadde vært supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Stikk å hør med LAN Paulsen... flink til å skru, for en billig penge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2007 Skal snart bytte på min også. Kanskje vi kan få "supertilbud" hvis vi leverer inn bilene samtidig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2007 Bård: kanskje det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...