#1 Skrevet Februar 27, 2007 Når jeg blinker til venstre så lyser alle lysene på den siden. Når jeg blinker til høyre så blinker alle utenom 1 blinkelys men der er det bare dårlig kontakt tror eg. Men: Når jeg setter på varselblink så blinker det kun på høyre siden, mens venstre siden er helt død. Er dette gåent relee eller kan det være noe annet som ligger til grunne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 Godt mulig det er releet ellers kan det være en jordfeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2007 pleier å være VW92 nødblink bryteren..... byttet mange av de med den feilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2007 pleier å være VW92 nødblink bryteren..... byttet mange av de med den feilen.. Ja ok. Så den i seg selv kan være ett problem ja? Enkel å bytte eller, er det mye som må flyttes på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2007 neida,bare napp ut selve bryteren litt pent med en lomme kniv,eller en tynn skru trekker.. er to små fjærer på siden av bryter'n.. bare pirk litt,så kommer den ut. den kan sitte litt hardt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...