#1 Skrevet Februar 27, 2007 tenkte å ta av noen emblemer bakpå. Både A4 og 1.8TQ.. Blir vel kansje litt mer clean uten. ser mange gjør det. Men hva bruker egentlig folk, veldig liten lyst at det skal bli styggt bak der, evnt at lakk flasser av elns.. hva syns dere ? Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 Først ville jeg brukt hårfønern for å få litt lunk på limet på baksiden av emblemet. Så er det å finne frem litt sen fra en gammel fiskestang å "sage" av emblemet,så bruker du sitrus-rens på limrestene. Avslutt med å polere rundt der emblemet har stått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2007 Dette er ingen fasit. Men en kompis av meg, brukte bare fingrene til å ta det av med. Etterpå brukte han rødsprit til å tørke av lim restene. Dette var på en 2004 mod a4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Okei... Det er vel ikke brukt noe helt sinnsykt lim forhåpentlig vis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2007 Først ville jeg brukt hårfønern for å få litt lunk på limet på baksiden av emblemet. Så er det å finne frem litt sen fra en gammel fiskestang å "sage" av emblemet,så bruker du sitrus-rens på limrestene. Avslutt med å polere rundt der emblemet har stått Dette eller tykk tanntråd. Rødsprit ville jeg ALDRI brukt på min lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2007 Brukte lakkrens til å fjerne resten av limet på min...Og polerte etter på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2007 Jeg har brukt tanntråd på emblemene og plasterfjerner for å ta bort limen på den gamle A4'n min og på A8'n nå... Ser ikke at det har vert noe der noen gang... Det er en fordel å spyle litt først så du ikke får riper av småstein osv. som kan ligge bakom emblemene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2007 Foresten så tror jeg også det ligge mere informasjon om emnet her inne hvis du søker litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...