Senking av Audi A4 quattro (B5)

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på hvorfor det nesten bare er 35/40mm senkefjører til quattro`en? Går jo an og få presset fjørene fra fabrikk, men tenkte jeg skulle hørre her først om det er en grunn til at det faktisk ikke er lavere senk. Er det noen som har ein formeining om dette?

Takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nøyer du deg med fjærer har både H&R og eibach meget gode senkesett, disser er begge progressive, slik at dem gir god kjørekomfort til vanlig, men gir også sportslige kjøreegenskaper når du ønsker det...

å "kødde" med orginalfjærene hadde jeg hoppet elegant bukk over : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat fått meg A4 TDI Q Avant og lurer på senking av denne også..

Noen som vet prisen på bare fjærer eller?

Har mest lyst på komplett sett, men det koster sååå mye :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utvid horisonten deres, og se f.eks på ebay.de

masse billige komplette sett/gewinde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kødde" med orginal fjørene nei. Driver ikke med sånt! Nei men det jeg lurte på var om det var pga quattroen som gjorde at det ikke bør senkes så mye, siden meste parten av fjørene er 35\40 kontra fwd som er 60\40. Er det pga girkassa\akslinger at det kansje ikke er hendingt og senke mer? Eller er det bare så enkelt at di ikke har giddet og lage lavere fjører til quattro modelene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW senkesett som er justerbare senker jo til 75mm i TUV, så kan være demperne orginalt kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg senka A4en min ca. 60 mm har kjørt 30-35.000km slik uten noen problemer. Hadde aldri 4hjuls kontroll da, så for dekka blei rimelig greit slitt i inner kant!

skitten.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett over litt av hvert på ebay nå, men finner faktisk ingen sett til quattro ??? Dere som har kjøpt ifra tyskland, har dere måttet betale moms o.l. på slike varer eller har det sklidd forbi toll? Trenger nye dempere på bilen snart...

edit : De fleste jeg finner står det dette under :

Nicht für Allradfahrzeuge (4WD, 4x4, 4Matic, 4Motion usw.)

Nicht für Quattro

:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.