#1 Skrevet Juli 9, 2004 Jeg fant dette oppsettet ang. tilgang til klimaanleggets hemmelige koder. Dette kan jo være relevant for mange: http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml Bildet er hentet fra TT sitt klimaanlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2004 Hvis jeg ikke tar feil er dette bare for de "gamle" og ikke for 2 sone anleggene. 2 sone anleggene har over 70 koder mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Hvis jeg ikke tar feil er dette bare for de "gamle" og ikke for 2 sone anleggene. 2 sone anleggene har over 70 koder mener jeg. Dette gjelder for kun de med 1 sone. dvs. de med felles justering for fører og passasjer........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2004 er det mulig å få fram olje temp på klimaanlegget? hadde vore fint ved banekøyring, får det ikkje fram på FIS bilen er ein a3 98 mod 1,8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet er det mulig å få fram olje temp på klimaanlegget? hadde vore fint ved banekøyring, får det ikkje fram på FIS bilen er ein a3 98 mod 1,8T Ser ut til at kjølevannstemp. er det nærmeste du kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2004 Har olje temp på kjøre computeren min jeg så..... (Er jeg heldig eller?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2004 Her har du for de "gamle" displayene: Her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2004 arne; handle inn nye instrumenter til TTen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2004 Prøvde dette i en 98 A4 igår.... Skjønte det ikke helt. På den lista over koder står det enkelte plasser at man får verdien i grader, rpm osv... Men det kom jo opp tall uten mening... Motor-turtall viste "440". Eneste som stemte noenlunde var km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2004 Har testa dette noen ganger på min a3 også. Kmh er eneste nogenlunde fornuftige verdi å få ut. Kjøleveskeverdi har jeg aldri fått til å vise noe annet enn 90 Kontrollmålte kmh-verdien med en gps en gang og fikk følgende resultat: Speedo: 100 (ca prøvde å holde så stødig som mulig) Klimadisplay: 90 Gps: 91 Dette var på medium slitte 205/55/16 orginal-sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim arne; handle inn nye instrumenter til TTen? Nope Ola, dette er ikke fra min bil... hadde vært fint hvis "rammen" hadde vært sort, men dette så hjemmelaget ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...