#1 Skrevet Februar 27, 2007 Har fått et problem med min sentrallås på min Golf IV 1998 modell. Når jeg låser opp bilen med nøkkelen i førerdøra, låser ikke passasjerdøra seg opp! De lar seg heller ikke låse opp fra innsiden.. Den døra må da låses opp manuelt med nøkkelen. En annen ting jeg oppdaget, når jeg låser bilen med nøkkelen i førerdør, låser passasjerdøra som vanlig, MEN den røde dioden blinker ikke. Jeg må vri om nøkkelen to ganger for at den skal begynne å blinke. Det som er rart er at dette kommer å går. Plutselig en dag fungerer alle dørene og lysdioden blinker når den skal! Hmmm.. Noen sett no lignendes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2007 Hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2007 Ta deg en tur til Møller å sjekk om det er byttet dørlåser på bilen din. Golf IV er kjent for problemer med dørlåsene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2007 Veth.. Byttet begge dørlåsene på bakdørene mine i fjor, røk på 7 sure laken der.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...