#1 Skrevet Februar 27, 2007 problemer med høyre front lys.. org xenon. slokker og får varsel om def pære.. etter noen timer el en dag virker den igjen.... kan virke noen uker, så skjer det igjen,,,, feil med pæra, el noe annet??? tips mottas med takk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2007 teneren til pære pleier det og være og det er det sansyneligt vis også.er det til bilen din a3 2004 er det garanti vis ikke import da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2007 problemer med høyre front lys.. org xenon.slokker og får varsel om def pære.. etter noen timer el en dag virker den igjen.... kan virke noen uker, så skjer det igjen,,,, feil med pæra, el noe annet??? tips mottas med takk: vinke : Da er vi to.. '01 A3, og har tidligere blitt skiftet komplett lykt, nå fjusker den igjen. Samme side! Nå har ikke vi likt karosseri eller like lykter, men det var da pussig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2007 Da er vi to.. '01 A3, og har tidligere blitt skiftet komplett lykt, nå fjusker den igjen. Samme side! Nå har ikke vi likt karosseri eller like lykter, men det var da pussig når det byttes komplet lykt så er det kjeldet at teneren føler med den nye lampa på orginal deller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2007 svenske imp ja.... så da er det vel ikke garanti???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2007 når det byttes komplet lykt så er det kjeldet at teneren føler med den nye lampa på orginal deller. Vel til denne lykta jeg nevner er det ingen ballast eller tenner å få kjøpt løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2007 svenske imp ja.... så da er det vel ikke garanti???? Ta det opp med Møller, så ser du hva de sier. Det er ikke helt umulig at du får det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2007 Jeg hadde det samme problemet at den slokket og tente som den ville på min forrige bil. Trodde også det var tenneren, men det var faktisk kontaktfeil på lampa. Det hadde "svidd" seg litt på kobberet på pæra og kontakten og fikk dårlig kontakt. Skrapte bort all smuss og gjorde rent kontaktflatene og etter det skjedde det ikke noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2007 Jeg hadde det samme problemet at den slokket og tente som den ville på min forrige bil. Trodde også det var tenneren, men det var faktisk kontaktfeil på lampa. Det hadde "svidd" seg litt på kobberet på pæra og kontakten og fikk dårlig kontakt. Skrapte bort all smuss og gjorde rent kontaktflatene og etter det skjedde det ikke noe mer. Jeg mistenkte det selv også, men etter rengjøring av kontakter og nye pærer så var det ikke så mange andre muligheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2007 Hehe, okey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...